سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پزشک نو عروس و داماد


85/6/3 ::  11:31 عصر

همین الان که دارم اولین جملات وبلاکم رو می نویسم صدای بوق ماشین عروس به گوشم می رسه

نمی دونم چی برداشت کنم

امّا انگار صدای بوق آغاز زندگی مشترک برای دو زوج رو تنها در بر ندارد، بلکه بوق آغاز زندگیِ وبلاکیِ یه پزشکی داره به صدا میاد که عاشق مهر ومحبت زندگی هاست

راستی باید منو ببخشید که دیر اومدم، امّا جبران می کنم

اگه هر هفته با من باشی نکته های یاد خواهی گرفت که با عمل به اونا هیچ وقت در زندگی بی مهری نمی بینی

هدفم اینه هر چند گاهی یک نکته برا نو عروسا و یک نکته برا تازه داماد ها بگم

البته از اون نکته های که خیلی روشون کار و مطالعه کردم

به امید خدا

 منتظرم باشید


نویسنده : مریم مهدوی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
8644


:: بازدید امروز :: 
0


:: بازدید دیروز :: 
1


:: درباره خودم ::

پزشک نو عروس و داماد
مریم مهدوی
پزشک یا خادم،نمی دونم شایدم عاشق مهر و صفا و صمیمیّت بین هر زن و شوهر، و شایدم همونی که تو فکر می کنی

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

پزشک نو عروس و داماد

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::